Vijf landen tocht

19-6-2012

19-6-12 Stampersgat

Na een heerlijke nachtrust waren we om 9:10 klaar om te vertrekken de sleutels ingeleverd bij de camping madam en op naar Kinderdijk.
Vanuit Stolwijk door schitterende polders naar Krimpen a/d Lek.met de pont over naar Kinderdijk
Mar was er nog nooit geweest ik vorig jaar ook voor het eerst op weg naar Tours.
Ik zag weer veel bekende plekken die ik ook heb gefietst met Mike en Tom vorig jaar.
Er waren weer veel buitenlanders in Kinderdijk Japanners of Chinezen ik weet het niet maar foto's maken kunnen ze hoor onbeperkt ( ik ook natuurlijk kijk maar bij de foto's) het zijn leuke mensen
en hun eten ook trouwens.
Naar Dordrecht met de pont kon ook met OV kaart maar die heb ik O Vergeten maar een kaartje kopen kon ook nog.
Dan krijgen we nog de Moerdijkbrug over het Hollands diep dit keer passeren we hem aan de rechterkant de auto's razen als een gek naast je (wel met vangrail er tussen hoor) horen zien vergaat je.
En als je de brug weer verlaat en je fiets 2 minuten van de brug af hoor je ze niet meer wat een rust.
Nu fietsen we richting Zevenbergen en via Moerdijk naar de camping waar weer een mooi hut klaar staat.
De bagage van de fiets nog even naar Oud Gastel voor boodschappen en een biertje en de reis is weer compleet.
Het was wel de dag van de grasmaaiers tijden de lunch starten 2 gasten hun bosmaaiers en maaide of hun leven er van af hing.
Bij de middag break was er weer een grasmaaier en bij de trekkershut aangekomen gilde weer zo'n ding in het rond morgen minder geluid hoop ik.

Gereden: 87 Km
Totaal gereden:178 Km
Schatten:1

Reacties

Reacties

Eveline en Martin

Nou, we genieten alweer volop van jullie avonturen!
Alle dagen weer wat spannends, een brug die je niet overkunt, een pont met of zonder OV(ergeten) Je schrijft het weer leuk en gezellig op Cor!
De weersverwachting is niet al te gek, dus fiets ze en tot morgen maar weer!

Joke en Egbert

Mooi he'? Mar Kinderdijk!
wij zijn er ook geweest 3jaar geleden.
Geniet heerlijk van jullie vakantie en mooi weer hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!